Valikko Sulje

TOIMITUSEHDOT

Tuotteet ja hinnat

Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa tuotteiden yhteydessä. Hinnat eivät sisällä toimitusmaksua.

Maksutavat

Verkkokaupan ostokset, tilaustuotteet sekä niiden toimituskulut maksetaan ostoksen tai tilauksen yhteydessä valitulla maksutavalla. Verkkokaupan maksuvälittäjinä toimivat Bambora tai Paypal. Ostokset voi maksaa myös suorana tilisiirtona Maymay Desingin tilille.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja lähetyksen koosta. Kulut lisätään tilauksen loppusummaan. 

Toimitukset

Tilatut varastossa olevat tuotteet lähetetään 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos tilattu tuote on loppunut varastosta, asiakkaaseen otetaan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaustuotteiden osalta annamme arvion toimitusajankohdasta tilaussopimuksen yhteydessä. Tilauksen toimittaa Posti. Pienikokoiset lähetykset tulevat kirjepostina. Pakettina lähetettävän tuotteen toimituspaikaksi voi valita noudon lähimmästä Postin toimipisteestä tai SmartPost-lokeroautomaatista. Posti tarjoaa erillisestä lisämaksusta myös kotiinkuljetuksen.

Virheettömän tuotteen palautus tai vaihtaminen

Virheettömän tuotteen palautuksesta tai vaihtamisesta on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa. Emme hyväksy ilman palautusilmoitusta tehtyjä asiakaspalautuksia. Halutessasi palauttaa tuotteen lähetä sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@maymay.fi. Palautusilmoituksen lähetettyäsi odota ohjeita. Maymay lähettää ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen ohjeet tuotepalauksen toteuttamisesta. Palautuksesta on sovittava 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon/väriin vaihtamista. Maymay-verkkokaupan tuotteet ovat luonteeltaan uniikkeja ja yksilöllisiä. Ainutlaatuisuudesta johtuen ostamastasi tuotteesta ei välttämättä löydy koko- ja värivaihtoehtoja. Tällaisessa tapauksessa voimme sopia tuotteen palauttamisesta, ja palautamme maksamasi hinnan.

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske tilaustyönä tehtyjä tuotteita. Palautettavan tuotteen tulee olla kaikin puolin samassa kunnossa kuin ostettaessa: käyttämätön, ehjä, käsittelemätön, puhdas, tuoksuton, pesemätön ja alkuperäispakkauksessaan. Hinta- ja tuotemerkintöjen on oltava alkuperäisillä paikoillaan. Tarkastamme tuotteiden kunnon ennen maksun palauttamista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin joko noutamalla sen varastoltamme tai maksamalla postikulut.

Edellä mainittu 14 päivää lasketaan siitä ajankohdasta, jolloin tilattu tuote/tuotteet ovat noudettavissa Postin toimipisteestä tai kun Posti on toimittanut tuotteen/tuotteet asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, asiakas tekee verkkokaupalle tuotteesta virheilmoituksen ja palauttaa vioittuneen tuotteen edellä kuvattuna asiakaspalautuksena.

Palautamme rahat vioittuneesta tuotteesta tai vaihtoehtoisesti toimitamme uuden tuotteen vioittuneen tilalle.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, joista ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuspostikulujen lisäksi 10 euron käsittelykulun.

Palautusten ja vaihtojen käsittely

Saatuasi Maymayn lähettämät palautusohjeet täytä sähköpostitse saamasi, itse tulostamasi palautuslomakkeen tiedot. Pakkaa lähetys huolellisesti ja liitä palautuslomake lähetykseen. Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille.

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan mahdollisimman pian vähennettynä toimitus- ja laskutuskuluilla. Toimituskulun suuruus on asiakkaan alkuperäisestä toimituksesta maksama kulu. Laskutuskulut ovat 5 euroa. Palauttaessasi verkkokaupasta ostetun tuotteen, tuotteesta/tuotteista maksettu hinta hyvitetään takaisin samalle maksutavalle, josta tilauksen summa on veloitettu. Palautusten käsittelyaika on korkeintaan 2 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Jos tilaukseesi on liittynyt tiettyä ostomäärää koskeva kampanja-alennus eikä edellytetty ostomäärä palautuksen jälkeen enää täyty, vähennämme kyseisen alennuksen palautettavasta summasta.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).